רבים שואלים האם ניתן לבצע החזר מס הכנסה באינטרנט?
עד לתקופת הקורונה , רשות המיסים חייבה את כלל מבקשי החזר המס להגיש את הדוחות באופן פיסי במשרדי הרשות , בין אם הכינו דוח מקוון/ידני (טופס 135/1301)
לאחרונה, ניתנה היכולת לעובד שכיר לבצע בקשת החזר מס באינטרנט דרך אתר רשות המיסים אך ורק לשנים 2018-2019.
אז למה לי להשתמש בשירותים שלכם ,אם אוכל לעשות זאת לבד?
בפשטות, הסיבה העיקרית נובעת מכך שאנחנו משרד רואי חשבון וכאן למעשה טמון היתרון:
- כל משרד רואי חשבון מקושר למערכות המדינה ויכול להפיק טפסים מהמחשב בקלות
- אופן איסוף מרבית החומרים כגון טפסי המשכורת (טופס 106 ) אישורי ביטוח לאומי (דמי לידה /אבטלה) מתבצע ישירות ובאופן מקוון ע"י המשרד , מה שחוסך ללקוח זמן וכאב ראש.
- אופן הגשת הדוחות הינו מקוון גם לשנים קודמות (ניתן להגיש עד 6 שנים אחרונה).
חשוב לזכור , החזר מס לא מסתיים בעת הגשת הטפסים להחזר מס הכנסה באינטרנט!
ישנו צורך בליווי מלא של הלקוח משלב ההגשה עד לקבלת הכסף.
ליווי מקצועי כולל בדיקה ומעקב אחר סטטוס תיק החזר מס ברמה יומיומית, מצב קליטת הדוחות, אימות חישוב הדוחות והכסף שאושר ע"י הרשויות, ערעור/השגה בנוגע להחלטה של הרשות, אימות נתונים ועדכון חשבון בנק של הלקוחות לצורך קבלת הכסף.
לניסיון אין תחליף – אנשינו בעלי ידע בנושאי מיסוי, וניסיון בהתנהלות מול רשות המיסים.